Ogłoszenia

Zwołanie II sesji Rady Gminy

                                                                                 Rajcza, dnia 27 listopada 2018 r.

 

                                                                 Pan/i/   …………a/a……………………………………

                                                                                  ………………………………………………

                                                                                  Radny(a) Gminy Rajcza

 

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity  Dz. U. z 2018 poz. 994 z późniejszymi zmianami)

 

zwołuję na dzień 4 grudnia 2018 r. na godz. 9.00

 II sesję Rady Gminy Rajcza VIII kadencji

 

Proponowany dzienny porządek obrad:

       1.            Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

       2.            Przyjęcie dziennego porządku obrad.

       3.            Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

       4.            Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego/Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

       5.            Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy.

       6.            Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego/Przewodniczącej Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy.

       7.            Podjęcie uchwały w sprawie powołania składów osobowych  komisji problemowych Rady Gminy Rajcza.

       8.            Przyjęcie projektu Regulaminu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków celem jego przedłożenia do zaopiniowania organowi regulacyjnemu – Wodom Polskim.

       9.            Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rajcza na rok 2018.

   10.            Przyjęcie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rajcza na lata 2018 – 2032.

   11.            Przyjęcie zmian w uchwale budżetowej na rok 2018.

   12.            Informacje Wójta Gminy o pracach od ubiegłej sesji.

   13.            Interpelacje i zapytania radnych.

   14.            Odpowiedzi na interpelacje.

   15.            Wolne wnioski.

   16.            Zamknięcie obrad.

 

Zawiadomienie niniejsze stanowi podstawę do uzyskania zwolnienia z pracy zawodowej na podstawie art. 25 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.

                                                                                 

                                                                                 

                                                                                  Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                              Zbigniew Kopeć

 

 

 


Załączniki:

UA-71225827-1