ZAPYTANIE OFERTOWE NA: Przygotowanie strategii promocyjnej oraz obsługa agencyjna dla obszaru transgranicznego.
Rajcza, 22 lutego 2017 r.
Zapytanie ofertowe
-
Zamawiający: Gmina Rajcza Ul. Górska 1, 34-370 Rajcza.
-
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który dostarczy usługę określoną w przedmiocie zamówienia na potrzeby Gminy Rajczy, która jest liderem projektu „Wspólna promocja pogranicza/Spolocna propagacia prihranicnej zony” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020, realizowanego przez Gminę Rajczę przy współpracy Gminy Nová Bystrica.
-
Informacja o projekcie:
-
opis projektu:
Projekt odpowiada na potrzebę rozszerzenia, uatrakcyjnienia i uporządkowania oferty turystyczno-kulturalnej na terenach pogranicza polsko-słowackiego. Działania projektowe będą skierowane na wybór cennych kulturowo i przyrodniczo atrakcji oraz na skatalogowanie ich, a także ukazanie ich wartości w atrakcyjny sposób, poprzez stworzenie spójnej bazy zawierającej opisy, filmy, zdjęcia i materiały drukowane (broszury, mapy). Tworząc bazę będą wybierane przedsięwzięcia i infrastruktura, którą cechują: wysoka jakość, symbioza z naturą (redukcja negatywnego wpływu na naturę w podejmowanych działaniach), kultura ludowa (oparta na głębokich wartościach, zidentyfikowana z miejscem i tworząca tożsamość) oraz zrównoważone wykorzystanie zasobów naturalnych, osobowych i rzeczowych.
-
czas trwania:
Od lutego 2017 r. do stycznia 2018 r.
-
miejsce realizacji:
14 gmin polskich i słowackich: Radziechowy Wieprz, Węgierska Górka, Milówka,
Rajcza, Ujsoły (PL), Novot, Zákamenné, Oravská Lesná, Nová Bystrica, Stará Bystrica,
Klubina, Zborov nad Bystricou, Oščadnica, Skalité (SK).
-
grupy docelowe:
Osoby w różnym wieku, pochodzące zarówno z terenów pogranicza, jak i turystów
odwiedzających te obszary. Strategia Wspólnej Promocji dla 14 gmin pogranicza
będzie uwzględniała działania uwarunkowane od pory roku oraz czterech grup
docelowych. Istotne jest uwzględnienie: rodzin z dziećmi, osób z niepełnosprawnościami, osób aktywnych fizycznie.
-
Przedmiotem zamówienia jest:
-
Opracowanie wspólnej strategii promocji obszaru transgranicznego. W tym:
-
-
przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań,
-
audyt PR i treści w sieci ,
-
audyt social media,
-
wyznaczenie celów strategicznych i operacyjnych,
-
określenie grup docelowych,
-
określenie idei głównej,
-
dobór narzędzi i określenie obszaru działań,
-
rekomendacje,
-
opracowanie szczegółowego planu marketingowego,
-
strategia powinna korelować ze "Strategią rozwoju turystyki na obszarze transgranicznym na lata 2014-2018” oraz pozostałymi dokumentami strategicznymi z obszaru wsparcia.
-
strategia zostanie opracowana w języku polskim i przetłumaczona na język słowacki, koszty tłumaczenia pokrywa Zamawiający,
-
termin realizacji: marzec 2017 r. – kwiecień 2017 r.
-
całkowity koszt realizacji pkt. 3.1. nie może przekroczyć kwoty 23 000 zł brutto
-
Kompleksowa obsługa agencyjna na podstawie opracowanej strategii. Zakres obsługi agencyjnej:
-
oprawa graficzna mediów społecznościowych,
-
prowadzenie profili wskazanych przez zamawiającego w mediach społecznościowych, 15-20 postów miesięcznie, czyli na czas trwania projektu 180 – 240,
-
kampanie reklamowe w social media w tym: tworzenie kampanii, monitoring i optymalizacja kampanii - przynajmniej 24 reklamy w ciągu roku,
-
prowadzenie strony www wskazanej przez Zamawiającego,
-
obsługa PR (newsy na stronie, tworzenie i wysyłka materiałów prasowych do mediów),
-
informacje prasowe w czasie trwania projektu, przynajmniej 3 informacje prasowe w czasie trwania projektu, przynajmniej 12 newsów na stronie,
-
wykonawca prowadzić będzie bieżący monitoring kampanii reklamowej za pomocą ogólnodostępnych statystyk generowanych z portali społecznościowych,
-
termin realizacji: kwiecień 2017 r. – 31 stycznia 2018 r.,
-
całkowity koszt realizacji pkt. 3.2. nie może przekroczyć kwoty 70 500 zł brutto
-
Budżet reklamowy zewnętrzny. Zakup mediów na cele realizacji strategii. Z zachowaniem następujących parametrów:
-
Kampanie na portalach internetowych (minimum 4 kampanie na 4 portalach, zasięg działań min. 200 000 osób w Polsce i na Słowacji);
-
Promocja w radiu (przynajmniej jedna kampania promocyjna – event w radiu, szacowany zasięg odbiorców minimum 25 000 osób);
-
Kampania w social media (minimum 24 reklamy, zasięg minimum. 500 000 odbiorców);
-
Artykuły sponsorowane (minimum 6 artykułów sponsorowanych na portalach, minimum 100 000 odbiorców);
-
Współpraca z blogosferą (minimum 3 wpisy na blogach, zasięg działań minimum 50 000 odbiorców;
-
Całkowity koszt realizacji pkt. 3.3. nie może przekroczyć kwoty 51 000 zł brutto;
-
Informacje dotyczące oceny ofert – kryteria oceny ofert:
-
Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (wagami):
-
Kryterium I: zasięg kampanii (przez zasięg kampanii rozumiemy liczbę osób, do których dotarł przekaz reklamowy w Polsce i na Słowacji, potwierdzony statystykami mediów wykorzystanych w kampanii) – 40%
-
Kryterium II: cena brutto oferty –60%
-
Liczba punktów przyznanych dla kryterium: cena brutto, zostanie wyliczona według następującego wzoru:
-
Liczba punktów przyznanych dla kryterium: liczba odbiorców, zostanie wyliczona według następującego wzoru:
-
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
-
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa sumę kryterium ceny oraz kryterium liczby osób, obliczonych według powyższych zasad.
-
Informacje na temat zakresu wykluczenia
Z możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni są wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Poprzez powiązanie kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie z Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu udziału lub co najmniej 10% akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
Informacje dodatkowe:
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym jego etapie.
-
Wykonawca proponuje harmonogram działań do zatwierdzenia Zamawiającego na podstawie którego następuje realizacja zamówienia. Rozliczenie następuje na postawie protokołu zatwierdzonego przez Zamawiającego zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym harmonogramem.
-
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia comiesięcznego raportu z zrealizowanych zadań na podstawie, którego sporządzony jest protokół zdawczo odbiorcy, który jest podstawą do wystawienia faktury.
-
Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentacji z działań w postaci: nagrań audio/video, zrzutów z ekranu (posty), wykazów emisji itp. zgodnie z harmonogramem,
-
Termin płatności każdej z faktur wyniesie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego
-
W trakcie realizacji projektu Zamawiający dostarczy Wykonawcy120 opisów atrakcji, 900 zdjęć oraz 16 spotów filmowych promujących dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze pogranicza,
-
Reklama będzie prowadzona w dwóch językach: polskim i słowackim. Koszty tłumaczeń pokrywa Zamawiający,
-
W ramach projektu zorganizowany zostanie rajd rodzinny na pograniczu, który również będzie przedmiotem promocji,
-
Wykonawca zobowiązuje się, że projekty nie będą obciążone błędem prawnym
-
Wykonawca będzie zobligowany do przestrzegania zasad promocji zgodnych z wymogami programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja,
-
Ofertę należy złożyć na dzienniku podawczym Urzędu Gminy Rajczy, ulica Górska 1 34-370 Rajcza w terminie do 3 marca 2017 r (decyduje data wpływu)
-
Dodatkowych informacji udziela Kierownik projektu: Szymon Waluś, t. 533 053 311, s.walus@rajcza.com Zatwierdził: Wójt Gminy Rajcza
Kazimierz Fujak
Formularz ofertowy
-
Zamawiający: Gmina Rajcza Ul. Górska 1, 34-370 Rajcza
-
Przedmiot zamówienia: Przygotowanie strategii promocyjnej oraz obsługa agencyjna dla obszaru transgranicznego.
-
Nazwa wykonawcy ………………………..……………………………………………….
Adres wykonawcy ………………………………….………………………………….....
NIP …………………………….
REGON …………………………….
-
Oferuję wykonanie zamówienia za:
Cenę brutto …………………………………………………………………… zł.
słownie …….……………………………………………………………………
Stawka podatku VAT: ..…. %
w tym koszt:
-
opracowanie wspólnej strategii promocji obszaru transgranicznego:
Cenę brutto …………………………………………………………………… zł.
słownie …….……………………………………………………………………
-
obsługa agencyjna na podstawie opracowanej strategii
Cenę brutto …………………………………………………………………… zł.
słownie …….……………………………………………………………………
-
budżet reklamowy zewnętrzny
Cenę brutto …………………………………………………………………… zł.
słownie …….……………………………………………………………………
-
Gwarantuję minimalną liczbę osób, do których dotarł przekaz reklamowy: ………..
słownie …….……………………………………………………………………
-
Oświadczam, że:
-
zdobyłem informacje konieczne do sporządzenia oferty,
-
zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję te warunki bez zastrzeżeń,
-
zobowiązuję się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w otrzymanym briefie reklamowym,
-
zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
-
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do stycznia 2018 r.
-
Termin związania ofertą: …………………………………………….
miejscowość, data
……………..………………………………….……
Pieczęć i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
……………..………………………………….……